kommentieren
hinzugefügte Kommentare (18)
-
Zgodne z przepisami może i tak.Ale żyjemy w XXI wieku.Budowa szkoły bez basenu i sali gimnastycznej z prawdziwego zdarzenia to skazanie naszych dzieci na wyjazdy do sąsiednich miejscowości i zazdroszczenie innym dzieciom że mieli szczęście że w ich miejscowościach władzę sprawowali ludzie kompetentni.u nas były burmistrz jeżdzi na koniku to sala gimnastyczna nie jest mu potrzebna
-
@Kujon, jakie noże?
Może chodzi o morze, a może o te dwa dorysowane filary?
Swoją drogą dopiero po obejrzeniu tej animacji mam wyobrażenie, jak będzie wyglądać szkoła z zewnątrz i teren wokół. Wnętrze jest przewidywalne, klatki schodowe, korytarze,klasy,biblioteka - wszystko zgodnie z aktualnymi przepisami.W zasadzie inwencja architektów bardziej uwidoczniła się w tym co widać z zewnątrz. Jak "rozciągnąć" budynek, aby w ograniczonej przestrzeni zmieścić wszystko to co istniało w starej szkole (tylko większych rozmiarów) plus nowinki np.biblioteka, winda dla niepełnosprawnych.
-
A noże tak... :-)
-
Projekt szkoły super bardzo fajnie wkomponowany w otoczenie.ciekawe tylko jakie będzie wnętrze,ale na to musimy poczekać.nie ma sensu spekulować no ale o czymś trzeba pisać i krytykować czy jest powód czy nie.
-
Pomyliłem się: nie 5, a 50 mln. zł
-
Według moich pobieżnych wyliczeń szkoła będzie kosztować nie 26 mln., a co najmniej 54 mln. zł. Prawdziwe liczby i dane są ukryte przed ogółem żeby nie straszyć. Policzcie sami z grubsza: wybuch, rozbiórka kontenery, projekt i setki godzin debat całego zespołu ludzi (mogliby np. zajmować się drogami w gminie). Wskaźniki mówią: 5-6 tysięcy za 1 m2. Daje to więc kwotę około 5 mln. +teren zewnętrzny +wyposażenie itd...
-
@ Maruda.
Kamienie sa podgrzewane. -
A na wizualizacji kilkoro mlodych ludzi siedzi "na kamieniu". Jeszcze wilka złapią!
-
Nie no git, tam na tym "skwerku" to fontanna mogłaby być. Szkoda tej sali, ale przecież jest hala w Bochotnicy (bieg do Bochotnicy w 45 min w obie strony i jeszcze w coś pograć będziemy mieli najlepiej wysportowaną młodzież w kraju)trochę też dużo szkła, ale będzie co w razie czego tłuc w trakcie zamieszek :P
-
Pojechał od Lubelskiej pod prąd. Poza tym piękna wizualizacja.
-
@Kazimierzanak Kazik-Jaki WF-ista....Taka baza....
-
Sory jak to są braki w zakresie funkcjonalno- użytkowym przecież dyrektor jest wuefistą to nie wie jaka baza jest mu potrzebna? To po co on miesza powietrze w tej szkole, może ją przewietrzyć. Nie znał się na procedurach wymaganych w instalacjach gazowych bo był n-lem w-f, a teraz okazuje się,że i na tym się nie zna? O nie!!!
-
ależ ty myszowaty jesteś .... jacy ze śląska projekt na pomnik boczno kołowca tez wygrał jakiś tam gość a wykonał go pan Strzępek
-
na dodatek to fatalne zagospodarowanie terenu wokół szkoły.Kapliczka na tym "parkingu" wygląda fatalnie.Po prostu razi po oczach to wszytko.Projekt wykonywała firma ze śląska,a gdzie miejscowi architekci gdzie konsultacje z ludnością.
-
Dla mnie czoło prawej strony beznadziejne...taki kloc,jakby odwrócony tył budynku.
To kwestia gustu ale prawa część nie ma nic wspólnego z "wkomponowaniem" w przestrzeń. -
ROllka-a jak poczekamy to co zobaczymy?Staniemy jedynie przed faktem dokonanym.Sprawę szkoły powinna zbadać Najwyższa Izba Kontroli.Braki w zakresie funkcjonalno użytkowym są bardzo poważne.I tak poważne jak zaniedbania które doprowadziły di katastrofy szkoły.
-
sam projekt z zewnątrz również mi się podoba :) niestety słyszałam o wielu brakach w funkcjonalności, ale moze zbyt wczesnie oceniac to ;) poczekamy - zobaczymy :)
-
Moim skromnym zdaniem bardzo ładnie udało się wkomponować nowoczesną architekturę w zabytkowy klimat Kazimierza i nawiązać zarazem do bryły "starej poczciwej szkoły" :)
Może chodzi o morze, a może o te dwa dorysowane filary?
Swoją drogą dopiero po obejrzeniu tej animacji mam wyobrażenie, jak będzie wyglądać szkoła z zewnątrz i teren wokół. Wnętrze jest przewidywalne, klatki schodowe, korytarze,klasy,biblioteka - wszystko zgodnie z aktualnymi przepisami.W zasadzie inwencja architektów bardziej uwidoczniła się w tym co widać z zewnątrz. Jak "rozciągnąć" budynek, aby w ograniczonej przestrzeni zmieścić wszystko to co istniało w starej szkole (tylko większych rozmiarów) plus nowinki np.biblioteka, winda dla niepełnosprawnych.