kommentieren
hinzugefügte Kommentare (7)
-
Rzym uczy turystów, jak się zachować "Podróżuj, baw się, szanuj"- to hasło kampanii edukacyjnej zainaugurowanej przez władze Rzymu i skierowanej do zagranicznych turystów. Jej celem jest wyrobienie dobrych manier u zwiedzających Wieczne Miasto
Pierwsze krótkie filmy trafiły do internetu i będą do końca roku rozpowszechniane przez media społecznościowe w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i Francji, a zatem w krajach, z których pochodzi większość gości we włoskiej stolicy. Zaprezentowano w nich przykłady nacechowanych szacunkiem zachowań w obliczu piękna i historycznych walorów zabytków w Rzymie, przedstawionym jako miejsce jedyne w swoim rodzaju. Przypomina się turystom o nakazie odpowiedzialnego postępowania, troski o przyrodę, o arcydzieła architektury i sztuki. To zaś oznacza, wyjaśniono, że nie można urządzać pikników na Schodach Hiszpańskich, kąpać się w fontannie di Trevi lub wdrapywać się na pomniki. Hasło kampanii nawiązuje do motta obchodzonego właśnie Międzynarodowego Roku Zrównoważonej Turystyki, który został ogłoszony przez ONZ. Celem twórców kampanii z zarządu miasta na Kapitolu jest osiągnięcie liczby 600 tysięcy wyświetleń. - Niestety w obliczu coraz bardziej masowej turystyki nasilają się też zachowania nie do przyjęcia w naszych miejscach nieporównywalnego z niczym piękna - mówi Adriano Meloni z zarządu Rzymu. Stołeczny dziennik "La Repubblica", komentując kampanię, dodał, że tak jak turyści muszą szanować miasto, tak i miasto musi ich szanować.-
Hej ho! Na "umrzyka skrzyni"
I butelka rumu.
Hej ho! Resztę czart uczyni
I butelka rumu
-
-
Dziękujemy Czytelnikom za czujność. Widać, że sprawy Korzeniowego Dołu są Państwu nieobce. Wiecie, jakie zachowania są w tym miejscu nieodpowiednie. Mamy nadzieję, że to zdjęcie, które niniejszym przesuwamy na dalszy plan, będzie dla wszystkich wskazówką, jakich zachowań w tym miejscu należy szczególnie unikać, zwłaszcza że to miejsce jest pomnikiem przyrody. Szanujmy przyrodę!
-
W Muzeum Romantyzmu w Opinogórze obowiązuje zakaz dotykania i fotografowania wszystkiego co jest w środku. Za stosowną opłatą otworzą bramę na wjazd np.nowożeńcom na sesję zdjęciową i salony ze epokowym umeblowaniem. Na starych kanapach można siedzieć, leżeć i obściskiwać się przy blasku fleszy. I co? Można ? Można ! "Pieniądz rządzi światem" - tak mawiał Leoncio do Isaury.
-
redakcja może miec problemy , popieram gdyby artykuł mowił o tym jak potrafimy niszczyc to co natura stworzyla a tu nie wiemy co się stalo a moze to korzenie rzucily się na tę babkę tego nie wiemy . A Jeżeli to ona rzucila sie na korzenie bo taką miala fantazję to takie zdjecia powinny byc wywieszane w specjalnej gablocie z opowiednimi komentarzami zaraz przy wejsciu do korzeniowego,wielu by się zastanowilo zanim im......
-
a artykuł ilustruje zdjęcie, na ktorym kobieta niszczy wąwóz - gratulacje....
-
Ze zdjęcia wynika, ze była to grupa zorganizowana, a wiec i był przewodnik. Który to ?
-
-
A to babsko na zdjęciu zasłużyło na karę!!!
-
Za co? Ona rozkłada nogi na korzeniu a facet jej pomaga.
-
-
"Ciekawe oferty pobytowe...." - piszą, że mają łazienki. Super !!! Nie piszą natomiast gdzie mam zaparkować swojego Jaguara a słyszałem, że z tym kłopot wielki w Kazimierzu
-
plebanka 4 c bylem bylo super parking na podworku
-
Pierwsze krótkie filmy trafiły do internetu i będą do końca roku rozpowszechniane przez media społecznościowe w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii i Francji, a zatem w krajach, z których pochodzi większość gości we włoskiej stolicy. Zaprezentowano w nich przykłady nacechowanych szacunkiem zachowań w obliczu piękna i historycznych walorów zabytków w Rzymie, przedstawionym jako miejsce jedyne w swoim rodzaju. Przypomina się turystom o nakazie odpowiedzialnego postępowania, troski o przyrodę, o arcydzieła architektury i sztuki. To zaś oznacza, wyjaśniono, że nie można urządzać pikników na Schodach Hiszpańskich, kąpać się w fontannie di Trevi lub wdrapywać się na pomniki. Hasło kampanii nawiązuje do motta obchodzonego właśnie Międzynarodowego Roku Zrównoważonej Turystyki, który został ogłoszony przez ONZ. Celem twórców kampanii z zarządu miasta na Kapitolu jest osiągnięcie liczby 600 tysięcy wyświetleń. - Niestety w obliczu coraz bardziej masowej turystyki nasilają się też zachowania nie do przyjęcia w naszych miejscach nieporównywalnego z niczym piękna - mówi Adriano Meloni z zarządu Rzymu. Stołeczny dziennik "La Repubblica", komentując kampanię, dodał, że tak jak turyści muszą szanować miasto, tak i miasto musi ich szanować.