kommentieren
hinzugefügte Kommentare (64)
-
Kryśka i duch Hopkirka możecie powiedzieć dokąd sięgał cmentarz? Z moich informacji wynika iż tylko teren boiska to zdewastowany przez hitleorowców cmentarz żydowski. Prosiłbym również o odpowiedź Was na temat uregulowania sprawy własności Gminy Kazimierz z z Gminą Żydowską. i czy gdyby ta sytuacji prawna była nie uregulowana to można by było budować boisko wielofunkcyjne za ok pół miliona złotych? Pozdrawiam.
-
A może wybuch to zemsta zmarłych......
-
Skoro teren szkoły to teren dawnego starego cmentarza żydowskiego to powinien wrócić do starozakonnych. To nie jest miejsce do życia. Cmentarz.
Sprawiedliwości stanie się zadość. -
Weronika a Ty dlaczego nie podpisałaś się prawdziwym nazwiskiemi i mieniem? Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd!
-
Radny Kowalski jak zwykle poleca swoje artykuły :) i jak zwykle są one bardzo prawdziwe, wyczerpujące i bardzo obiektywne :))
-
Na blogu Radnego Kowalskiego jest bardzo ciekawy artykuł poświęcony sprawie budowy szkoły na terenie zielonego parkingu pt "Geszeft na szkolnych gruzach" Polecam.
-
Gmina nie będzie w stanie sfinansować jednocześnie budowy szkoły jak również odbudowy starego szkolengo budynku zarówno w tej kadencji jak i przyszłej. Mówienie przez burmistrza o przeznaczeniu starego budynku na celu publiczne jest manipulacją. Chyba że powstanie tam Synagoga...
-
Ja mam prośbę czy można o tych pomieszczeniach mówić jako o konternetach bo skoro szkoły potrafią tak funkcjonować to nie straszmy rodziców hasłem umieścić dzieci w kontenerach bo jak to brzmi. Trzeba roztropności i spokoju, a nie podsycanie niepokojów czy czasem wręcz nienawiści co zdaje się może niektórym być na rękę.
-
No i jak zwykle można poczytać komentarze durnej, pustej i zawistnej społeczności kazimierskiej. Czy Wy w ogóle siebie słyszycie. Odbudowa nie, budowa nowej nie, kontenery nie, za tanio, za drogo.Dyrektor nie , burmistrz nie, rada nie, komitet też bla.Z takimi ludżmi nic się nie da zrobić.Każdy z Was tylko mąci, zachowujecie się jak rozkapryszone dzieciaki.Dobrze,że macie ten portal to możecie prezentować swoje wywody ale gdyby trzeba było pójść na zebranie i zabrać głos ,to na pewno nikt z Was nie odezwałby się nawet jednym słowem.Gdyby na portalu trzeba było podpisać się prawdziwym imieniem i nazwiskiem to też nie byłoby nawet 1/10 tych komentarze.WSTYD,WSTYD, i jeszcze raz WSTYD!!!!!!
-
Jakiej nienawiści? O czym Ty mówisz? Jestem tylko ciekawa kto odpowie za zaistniałą sytuację.
-
jola. Ty coś WIESZ. A przypadkiem nie wiesz, skąd tyle NIENAWIŚCI?.
-
Dlaczego sie nie mowi kto jest odpowiedzialny za wybuch w szkole nie ma winnego.
-
Szkoła bez sali gimnastycznej? A gdzie będą zajęcia z wychowania fizycznego po 3-4 godz tygodniowo? Pewnie w Bochotnicy, bo tam budują salę gimnastyczną dla grupki dzieciaków.
"Może znalazłoby się tu miejsce na wyższą szkołę plastyczną bądź filmową?" To oznacza, że stara szkoła zostanie sprzedana? Bo nie sądzę, że gminę stać na odbudowę "starej" i jednocześnie budowę nowej szkoły!
A co będzie jak upomnie się Gmina Żydowska? Skoro nie ma tam już szkoły?
Znaków zapytania jest wiele! -
Ciekawe co na to Konserwator. Szkoła kontenerowa nie będzie przecież w stylu kazimierskim. Czy da pozwolenie konserwatorskie?
-
a może ktoś by zaczął liczyć? skąd ta astronomiczna kwota 23mln? ile wyjdzie za metr szkoły? szkoły bez basenu i sali gimnastycznej. przecież ta sala nigdy tam nie powstanie bo skąd niby wezmą na nią kasę? zastanówcie się ludzie,czy ktoś nas aby nie robi w balona? pozostawiam do przemyślenia.
-
Molly a nie dziwi cię że kontenery maja stać na miejscu gdzie chcą budowac nową szkołę ?
-
Pożyjemy zobaczymy. Obiekty sportowe też brzmiały optymistycznie...
-
Popieram. Dobra, praktyczna decyzja.
-
Brzmi optymistycznie i miejmy nadzieje,ze beda pieniadze i na kontenery i na nowa szkole:)jako rodzic moge spac spokojniej
-
Glejt. Tubylec. UwaŻam, że Wasza sarkastyczna analiza jest bardzo na miejscu. Ja rownież uważam, by szkołę ODBUDOWAĆ.
Po odbudowaniu starej szkoły, może sie okazać, że znajdą się właściciele cmentarza na którym stoi, i co wtedy?